Книгарня «Сяйво книги» об‘єднує навколо себе творчість, мистецтво та літературу

Нарешті чиновники комунальних підприємств КМДА розпочали нести соціальну функцію для киян та забезпечувати їх можливістю отримувати нові враження та розвивати власні таланти.

Останнім часом в мережі Фейсбук можна часто зустріти рекламу заходів, які проводить КП «Міський магазин» на базі єдиної муніципальної книгарні «Сяйво книги».

Ще не так давно приміщення книгарні намагались незаконно відібрати рейдери, а вже зараз вона стає майданчиком для виступів молодих поетів, студентів київських вузів, художників, скульпторів. Протягом останніх трьох місяців сюди почав стікатись той невеликий, але талановитий, творчий відсоток мешканців столиці, який створює неперевершені враження жителям Києва, дозволяє охопити нові горизонти інтелектуального розвитку молоді.

Як повідомив нам в. о. директора КП «Міський магазин» Аман Моламов, що після його призначення на посаду в грудні 2020 року одним з першочергових пріоритетів його діяльності був розвиток муніципальної книгарні: «Ми повинні відійти від стереотипів, що комунальне— це щось архаїчне та нецікаве. Для цього ми кинули клич серед творчих кіл столиці та країни з проханням прийняти участь у діяльності «Сяйва», зокрема, представляючи власні твори, витвори мистецтва та інше. Ми навіть не очікували, що відгукнеться така кількість гуртків читання, письменників, поетів та художників. Нами Вже проведено зустрічі таких митців, як Степан Процюк, Володимир Регеша та Віталіна Тарасова, Зоряна Нагребельна, Євгенія Чепурна, Юлія Бережко-Камінська, Оксенія Бурлака, Ірина Мостепан, лауреати «Коронації слова».

Домовлено про проведення книжкових ярмарків, за традицією європейських столиць відкрито кав’ярню в приміщенні книгарні. Тепер кожен відвідувач має можливість за чашкою запашної кави проглянути сторінки своєї улюбленої книги в атмосфері книг та духу письменників, які творили роками в цьому місці. Все це створює неперевершену ауру для найвибагливіших букіністів.

Крім того, ми розробляємо нове маркетингове положення, яке дозволить власникам картки киянина та незахищеним верствам населення отримувати знижки при купівлі книг та кави в «Сяйві».

Як писав видатний киянин М. Булгаков у безсмертному творі «Собачье сердце»: «Разруха не в клозетах, а в головах». На нашу думку, окрім важливих інфраструктурних проектів, які почали реалізовуватись в столиці, міська влада повинна також дбати про духовний розвиток жителів Києва.

Мною було ініційовано підписання меморандуму з управлінням туризму та промоцій КМДА. За його результатами кав’ярню «Сяйво кави» включено до маршруту гастрономічного туризму. Тепер кожен гість Києва побачить нашу книгарню та зможе придбати книгу на згадку про перебування.

Окремо слід зазначити, що місто розглядає книжковий «Сяйво книги» як іміджевий проект та візитівку столиці. Проте, ми не забуваємо і про ефективну фінансову діяльність Так, нами був переглянутий наявний асортимент книгарні в ракурсі закупівлі книг, які на даний час користуються попитом в населення.

Відновлено традицію продажу легендарного Київського сухого варення, яке так полюбляли жителі Києва 19 століття. Організація роботи книгарні нерозривно пов’язана з іншою діяльністю за основним профілем функціонування комунального підприємства.

В цьому році нами вже перевиконано фінансовий план по продажу локацій з сезонної торгівлі. З запланованих 2,5 млн грн., міський бюджет вже отримав 3 млн. При цьому, торги ще продовжуються. Вказане також дозволить побороти стихійну торгівлю, яка, на жаль, масово заполонила наше місто.

Проведено зустрічі в 10 РДА, враховані пропозиції підприємців та відправлено на погодження для легалізації в Департамент благоустрою та Департамент містобудування та архітектури сотні локацій, які зараз знаходяться в тіні та не сплачують жодних відрахувань в бюджет міста. Ведеться безперервний діалог з підприємцями з метою полегшення їх діяльності в умовах карантину».